Wednesday, June 10, 2009

desshita.

Hey dad look at me
Think back and talk to me

And do you think I'm wasting my time
Doing things I wanna do
But it hurts when you disapprove all along
And now I try hard to make itI just wanna make you proud
I'm never gonna be good enough for you I can't pretend that I'm alright
And you can't change me cause we lost it all'
Nothing lasts forever
I'm sorry I can't be perfect
Now it's just too late
And we can't go back
I'm sorry I can't be perfect
I try not to think About the pain
I feel inside Did you know you used to be my hero
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore



perhhh. nab penat. ):

Friday, June 5, 2009

SAINA vs Sains Macheyy

aku masihh lagi di posisi sama.

KETIGA.

MAT REMPIT WAJAR DIKENAKAN TINDAKAN TEGAS.-kerajaan.

alkisahhhnye.
kami konfident jugaklar dengan tajuk ne. haha. tak sangka betul masin mulut ayie. as kitowg dapat bye, sempat jugaklarr sembang2 pasal expected usul. and dier lak asek sebut mat rempit. mat rempit. haha.

apa yang menariknya, usul ne mengingatkan kami inter-u debate yang penah kami enjoy tengok sesama ( sebab asal tgk video je, kami wat cm tgk film! ) hah hah. (as we do believe that bahas is so exciting, ngiaaa). tajuk inter-u debate tu adela "KEKERASAN WAJAR DIBALAS KEKERASAN".

ade hubungkait kan? heh heh heh.

sejam dalam quarantin tu memang fun habes! plus, kami dapek usher yang sporting n rela berkorban! (dalam erti kata sebenar). :)

Tengs so mushie2 FAZLINA. (ceni kot spelling nye!)LOL.
"ko memang sporting habes, kiyut n susahh ar kitowg nak lupa"

hehe.
next, masukla dalam BBO8. (bilik bahas 08).
gementar jugak. aleh2 oppo kitowang tu mmg muka yakin tahap gaban ahhh! wah ha ha.
first speker laki, followed by pempuans. machang-ster punya faces! kuang3

i rase dat we hd performed very well n the most important is that we hd enjoyed the match damn much. lupe plak nak cakap dat mat rempit nehh da sampai tahap di label samseng jalanan. aduh. usul ni tak bias. but foe me, myb sebab konsep pembangkang tak kukuh & tak dibawa dengan jelas. sedikit memberi ruang untuk aku hentam. ( ni kerja stereotype 3rd speker). ngeeehh.

so?
USUL DITERIMA. alhamdulillahhh.. (:









rentetan drpdn kemenangan sulung ne, saina meneruskan pencaknya untuk kembali beraksi hebat. tempoh dua tahun kami berehat dari pentas final dirasakan sudah sampai ke penghujungnya. semangat para pembahas saina terus dibakar tanpa henti oleh semua pihak dek kemenangan sulung ini.

kami?
seperti diinject dengan rubella barang setengah liter. serious.
we were to eager to make the "everyone's dreams come true".

ikuti episod selanjutnya. (:

Wednesday, June 3, 2009

ssp,cyber. (:

baw balik HK.

HARI KECEMERLANGAN SBP di Sekolah Seri Puteri, cyber.

untuk posting pertama nehhh, akan aku ceritakan terlebih dahulu the overall view.

frankly speking, foe me, this hk mmg layak d-categoried as "the concourse of intelegentcia".

yup, tu ape yg i rase wehhh.

btw, congratulations to all ssp-ians as korg suma mmg superb, friendly habes, profesional, n boley maintain ur pure typical 'bdak sbp's treats'. haha. aku salute korg!
kitowg disambut oleh tengku nabila. mmg nampak nerd.. tapi tu lahh sebenarnye muka2 prefects kat sbp ne.. aku je tak mcm tuh.. haha..
our high expectations met the target. yeahh, nice intro.

tak lame pas tuhh,,

JUA !!!
ne la jeritan pertama aku kat ssp nun.

shakirah najua. ne kawan aku. ssp. one of my bestiest.
hyper-kelakar-santekkk-fun to get along wif.
sekampung & se-birthdayy. :) kawan sampai mati wehhhh.
p/s : aku takkan lupe k0 pggl cikgu talib (our pk koko) pakcik! haha..
n tengs for the wholenite that we spent wisely tu ek? haha..

ssp?
senarionye adalahh hostel yang ok-ok.
facilities yang almost perfect.
cyber kiosk tuhh mmg best btw.
cantik bebudaknye.nampak pandai cm aku.
ade court lawnbowl. (yg membuatkan tchr lidya excited. hah hah)
cantik viewnyer. (macam saina gak ahhh) aku gelak tipu.
seia-sekata. (tergamam gak arr aku bile dorg cheer the scuds reramai) haihhhhh

ermmmm,
& thx a lot for giving us an air-conditioned quarantine room. ahaks.
(aku nehhh lembut ati sket if temperature rendahh!)

btw,, warung2 yang tersedia tuhh betul2 dahh makan duet aku kaw2. (korg tak bley imagine jumlahh nye) i regret jugakklahh. haha..
kat situ gakk, i met azalia - ssp's captain.
i tak tegur die pun, malas. but myb she noticed me. sowe babe, aku betul2 da set otak aku nehhh for my major trust- bahas. neway, congrats to ur team as u tingtong to finals. it worth u n ur team myb. (: all the best then.

n yeahh, i hv the chance to meet the head girl. (yg terus jen aku nonong2 report pasal jua yang selambabadak je pggl pk koko kitowg pakcik!) haha.
nice n full potential. die tak mcam rose amira (former headgirl). budak2 ssp mesti tawu kenapa aku ckp mcm ne. kan?? atm, aku terus rs cm aku shake hand dgn pekerja sektor awam. serious matured terokk sedari headgirl itu. i wish u cud do better than rose had done b4. gud luck as i cn c tht u hv sometg beneath ur physical treats whc i cant put it into words yet. hey, u knoe urself better rite? put them all into ur actions please.

and i think that i shall show some gratitudes ere to evrybody that had incharged esp the hi-com n the loyals prefects on duty, orion 0509, hermanas 0610, food-servers,usherss, n yeahh, the great teachers, pakcikmakcik kat warung2.. n all parties that not been mentioned above.

you are very much appreciated.


tu je. (:

Friday, May 15, 2009

no exam fever.

aku penat.


wehhh, tao ak, senin neih wil b my mid year xm. gilepe.

i will nor expect nething from the papers, but at least, im hoping for no red-ink. hah hah.
gipun, lately nehh, aku sibuk gilerrr ngn preparation ari guru suma.. penat giler.. i lost my focus somtyme. but its ok cely. it just me dat cant be the well manager of the tyme. haha.

btw, if my sista are reading dis, "bile kamu nak balik skolahhh ha?''

tata. semuga saya berjaya. (:

Sunday, April 26, 2009

bye bye


:: thousand dreams, one team ::

i am murdered.

the cry on my face as u know that i need you.
salam semua. just to tell everybody that 'saya telah dipecat'
i was fired, was humiliated, was unappreciated, was died.

ainnabila is no longer ainnabila. she had lost her passionate, her heart and her evrything.

"saya tidak akan meletakkan sesiapa di tempat saya untuk menjadikan dia berfikiran seperti saya,enough if u can knoe how was the feel. "

alkisah pada malam lara itu:
we were gathered at d scul hall foe the meeting.. nobody knows what will happen until the word 'tarnsformation' ultered by our madam azizah.. Me? atm, i feel like satisfied on everytg that she babbled us as all them are really2 true. yah, i admitted that all.
suddenly, evrytg turns cattled.
'kita mesti tukar ainnabila' said my madam.

atm back, i feel like fainted, the tears have no end, sebak mungkin. no words ultered from me, it just that my heart was not like a heart anymore, it was more to a caburatorrrr...
it beats like it was the last hour of beating.

seperti tiada esok.

my bestfriend was cooling me down as everybody was injected with unconditionally emotion.
terkejut amat mungkin.

i dont really know how they felt, but me atm, saya rasa seperti
'this is my end of world..'

i cant recall what had actually happened in the hall when the reposition took place. nobody was willingly to replace me. i am sure bout that, but the replacement had happened, and there was no turning back.

then ..
saya pergi ke bilik kaunseling, purposing on to have some words from mrs caunselor.. i ve cried all time along there, upsetly, i felf lost, i felt like
THIS STRONG AINNABILA HAVE LOST HER STRENGHT..
THIS GOOD AINNABILA HAVE LOST HER COMPLEXION,
HER GUIDER,
HER ENZYME,
and..
HER LIFE..

Dear my all ; VISIONERA..
tiada bintang,
dapat menerangkan
hati yang telah dicelah
bagaiku lumpuh tak mampu berdiri..
terima kasih untuk semua yang anda berikan pada saya, i just cant repay evrything.. terlalu banyak yang saya belajar dari visionera,, harga hidup yang tak dapat dibayar,,life's experience that i can buy nowhere,,

siapa saya hari ini adalah apa yang saya belajar dari visionera semalam.
i developed myself from the inspiration of visionera.
visionera had tought me how life really is.
it's about to learn, improve, and considering..
human is not perfect, that's why we need to match ourselves.
friendship is the answer.
love conquers almost everything.
saya menjadi manusia bersama anda..
my deepest gratitude for my visionera..
u are my reminiscense life..

my visionera is my irreplaceable.
they are my evryting.

goodbye my visionera.
happy farewell.
sorry that i am no longer ainnabila.

Sunday, April 5, 2009

tales of love.

heyya all.
What you're gonna do when she turns around
And says you broke another heart that was broken down?
friends foe life,