Monday, November 24, 2008

12gy+ f (360)-23xy = 18 !

terkenangkan additional mathematics!

haha.
to story all..

I

o
n
l
y

g
o
t

e
i
g
h
t
e
e
n

i
n


my final exam adm3 paper. nice huh?
hahaha.
aku tak pernah sangka..dalam kehidupan aku yang serba indah ne..
aku tetibe dicacatkan dengan kegagalan dalam adm3. begitu sedih.
yela..setahun aku belajar..tetibe dpt 18 je! memang sial.

memang salah aku :
pertama.aku tak pernah buat latihan. tak pernah.
kedua. aku tak pernah buat homework sendiri.
ketiga. aku peningkan diri waktu jawab.

tapi aku tahu dan faham sebenarnya!
hahaha.
tapi tak mengapa.
i do believe ada rainbow after hujan.kn?kn?

yes.i do feel sad n dissapointed,bt,life must go on.
let bygone be bygone.


ku percayai diriku. :)

2 comments:

Unsung Hero said...

hahahaaaaaaaaaaaaa
i shall show you no mercy...
ahhahah
amboi..
dulunya aspuri terbakar...
kini cuti sampai selasa plak...
mana raibnya...mana kepimpinanya..
adakah dgn propagandanya...
ahahhahhaa

ainnabila, hype machine! said...

elleh.. memang propa pont! hahahaha