Thursday, August 27, 2009

cerita dua

BAYI DIBUANG


uproaaaaaaaaaaaar!
tulah pekataannye nak menggambarkan keadaan sekolah aku yang tercinta tu pada ketengaharian tersebut. aku takkan lupe ah! chaet!

sekitar jam 12..abes paper bio 2..

teacher lidya : did y all heard sometg?

murid-murid : dengar ape teacher? (sekadar mendaulatkan bahase melayu)

teacher lidya : dengar ape ape lahh (beliau pun melayu jugak)

murid-murid : isy,teacher ne,habaq je lahh.. ( melayu kedah budak-budak ne)

teacher lidya : its ok. kalau awak sume dengar apa apa pun,jangan buat kecoh. (tersengeh-sengeh)

semua murid-murid : isy,pehal teacher lidya tu /apa jadi wehhh?/awat,dia nak nikah ke?/ dll

aku? hurmm... : sekolah ne nak kena jual ke?

sekitar jam 12 lebih-lebih banyak...

che up : aaaaaaaaa! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! aku taw dah! aku taw dah! cepat-cepat aku nak bisik!!!!(semua boys kelas aku pun pegilar...)

che up : ADA ORANG BUANG BAYI!!!!!!!!!!!! (serioussss dia sangat berbisik)


ha?ha?ha?ha?ha?ha?ha?ha?
(bunyi yang paling frequent aku dengar..)

"ada orang buang bayi kat dalam toilet boys kat floor library"
tulahh die.

nab's highlight :

hisyyyy..tu lar festaim dalam hidup aku dengar benda2 macam ne betul2 kat tepi telinga. (sebab mata aku tak tengok pun).. dengar ceritanya..baby tu dah kembung pun sebab dah buang banyak hari.. toilet tu orang tak guna pun... wat tempat salen baju boys je... punyelahh kelam kabut sekolah aku tu dek mayat tu. mayat beb.. sekolah aku tu.. tercacak cacak jugak lar ape yang patut.. nasib baeklar paper 3 bio petang tu tak kuar pasal reproduction..kalau tak,mawu termuntah jugaklah kau dan kawan-kawan feminin yang laen dek mengenangkan ader mayat kat sekolah aku tu... mayat baby lak tu.. hm..masuk syurga al jannah budak tu.. tapi..


SIAPA IBUNYE????

Ne lar persoalan semua orang.. tapi alhamdulillah sebab dari awal lagi, suspek utama bukanlahh students saina.. maknenye aku pun tak disaspek sangat. hebat lar macam tu! gagaga..

maka,esoktu,berdentum dentam pum pum pam pommm lah!
semua paper pun cerita..malam sebelum tu, seap keluar buletin utama! hahahaha

hebat jugak sekolahhh aku tu. tapi, hebat lagi makcik cleaner yang sanggup buat benda yang satu dunia kutuk tu.. haihhhhh.. ada saiko problem agaknye..anak sendiri pun nak bagi tidur dalam mangkuk flushhhh... al-fatihah..

No comments: