Saturday, February 14, 2009

Siapa aku dihatimu?


hohoha. so far, dah hampir sebulan kau menjalankan tanggunggjawab sebagai MT. the high council tiled me enuf2! haha. apa yang aku rasa adalah keseimbangan. betul lar susahh nak pimpin orang. , but then, those whu never try, will never nail it. jadinya, kau tetap akan cuba apa ynag termampu. tapi. as day goes by, i feel much more better. bolehhla sesuaikan diri. apa yang penting?
of cos the bonding.
so far.. i do loves evryone. i do hope they loves me too! ahakSS (:
yang menariknya.. aku sangat terharu, gembira, grateful n beberapa perasaan lain when theygave me a big round of applause evertime i speech out.
maybe thers sumthing good there. i feel very much appreciated when they did so. the way tey showed their gratitude to me was vry meaningful and inspiring.
and i have always promised to myself that;
I WILL ALWAYS IMPROVING MYSELF FOR THEM.
BYE!

No comments: