Friday, February 20, 2009

family tetap family juaa!

aku dah berbaik dengan adek aku.. penat ahhh gaduhh..

gipun, air dicincang tak akan putus...kn?kn? marah and kecil hati tu memang larr ade.. tapi aku dah tak sampai hati tengok adek aku tu.. pandang muka pun dah tak berani..hahaha..


aku pun dah sampai lupa apa yang aku marahkan sangat. biasala aku, ego as high as KLCC. huahua.. tapi takpelahh.. everything happen for a very good reason.. so, hope so that kitowang akan baik macam dulu, or even, lebih baik.




so, sekarang ne.. aku kenala take care of my sis.. sabrina,fatin.. and arina too!
i do love them equally. so, may they love me as much as that too. bdw, tapi sabrina gunting tali sneakers aku. takpelahhh.. aku pun takde mood nak marah or jerit2 kat die hari ni. aku tawu die yang buat, as nobody younger than me in this home sweet home. takkanla aku bley sasau tetengah malam and pegi gunting tali kasut sendiri kan? kan?kan?


tapi kan... aku sendiri kadang-kadang rasa yang adik2 aku, tak sayang sangat kat aku. entahla.. tapi for me, love must be expressed. tahla diorang.. but so far.. i have never feel very much appreciated.. or even being cared. i cant count because there were none.
tapi tak kisahhla.. adik tetap adik.. kita tak boleh nak harapkan apa yang orang boley bagi kat kite, tapi sebaliknya. aku nehh payah nak sayang orang, tapi if dahh sayang tue, sampai bila2 lar aku sayang..

so,if they are reading,
"a sister is sumone who knows all about you, but love you anyway"



sabrina, fatin, and arina : i love you all tight2 jua! (",)

No comments: