Wednesday, March 18, 2009

Salam sayang untuk kekecewaan. ;-(

helo : hai

assalamualaikum.

lama tak menjerit kat cine. actually,sangat sibuk lately.
study.study.study.

btw, aku bawu je kalah hk north zone. bahas.

SANGATTTTTTTTTTT SEDIHHHH!

kitowang kalah dengan SM Sultan Abdul Halim. Kekalahan yang jelas. mungkin sebab aku jue. aku sendiri pun tak berapa paham dengan usul : Ciptaan bahan api berasaskan tumbuh-tumbuhan membawa kesejahteraan kepada manusia.

huh!

so, as a menteri ketiga yang merapu-dana..aku tak nafikan yang aku dah gagal dengan sempurna.


hahaha.. ):

sedihla. sediiiiiiih!

dear sainareans;
gagap sekali tak bermakna gagal selamanya. i ve learn a lot from my mistakes. and the team alsa. we are all responsible foe that. saia da tiada airmata untuk ditangiskan buat kekecewaan yang kita kungsi bersama. ewahhhhhh!

saia akan menebusnya! percayalahh. wishh me all the best. c ya~

No comments: