Friday, March 20, 2009

conversative conversation.

tadi, sorg x-student sekola aku ttba cntc aku balik. wahh ha. (rmi org syg aku taw!) huh.
kat bawah ne aku ceritakan seraba sedikit petikan story itu ye.


senior tersebut:
heyya my dearest lil sis nabila...
huhu...
skolah@saina cmna???
still oki n steady???
ttba jaa kak bee tingat nk tnya...
wuuuwuuwu..
skrg skol oliday kan??

aku menyebut:
hayy kak b!

huh. idup? fine lar.. btw, caya tak nabila mt? haha. tak percaya pun kena percaya la. tapi sumpah! tak giat pun. (muka seyes ne) wah haha. skola? fine2 je. ta kurang, lebih banyak! huhu. saina cantek dah sekarang. kakaka. banyak landscape bawu. almaklom dapat ongkos from d highway project. huh. visit us la. ah! aritu jumpa kak malia kat pusat dakwah. seyes ta kenai dia dah. changed abes. (: huh. kak b pont kalo jumpakk tah ta kenai dah! haha.

amcam skrg? bila nikah? ihikhik. ;-P



begitulahhh kisahnye pertemuan kembali aku ngn senior yg sygkan aku nehhh. (kitowg sama2 buat jahat dulu!) haks!

demikian berakhir.

No comments: