Wednesday, March 18, 2009

mishhh ya ketat2!

.alya.mira.shat.mon2.wanie.tirah.
dyedarling.soliey.ernie.am.makdoot.
honeyzatie.ummieaida.sofeya.atikahsaffi.fas.
pina..waniZ.mirazaker.izzati.shu.
dodocomel.diana.enott.azreen.yana.
apap.emon.tipah.perk.wan.syazana.
mimi.ayu.reena.bas.eara.paah.
amytummy.hassayang.ana.zayani.
miza.anis.hanz.tiqahbakhir.anith.
tikahrodzri.wani.zatbesi.shiera.
eliza.tasya.syaza.eika.yatt.malin.
ati.farah.thesoftwawa.dayah.umishafiqah.
saharah.pae.syara.pikah.wanifendi.liyana.
hasfifa.pinat.diyana.khayatun.
fatin.kyong.lina.ku.nadia.eilliya.


haisyyyyyyyy! rindu betul!

i will tell u the truth : this is my marriage.
so,what??!

takdelahhh..tapi macam tu lar lebih kurang. saia da banyak berubah afta married to visionera. betul.

kalaula saia tidak mengenali mereka.. i will not stand as siapa yang u all lihat saia hari ini.

esp in leadershiplarrr...
tanggungjawab paling besar yang i uphold it the batch. serious. foe me lahh. i learned a lot thing about life from this position.

"jika seseorang pemimpin itu, memimpin tanpa pengikut, dia ibarat keluar bersiar-siar"
setuju?

so.. sepanjang aku dengan visionera.. aku bukannya nak guna kuasa aku sangat.. tapi lebih kepada belajar daripada kuasa yang aku ada..
paling ketara bila newcomers masuk. freshie. bagi aku.. dorg ne mcm zero jugak la pasal hostel. so,at the moment.. aku bukan bertindak sebagai ketua foe them, but more to as a new friend.. but the truth is.. aku bukannya manusia yang friendly pun! betul. my close friends pun cakap they was impressed upon my friendly-ness! hahah! tapi..fortunately la.. if not, i wud remains as ainnabila b4. yang ta pernah pedulik orang laen. cukuplah sekadar berkawan dengan tujuh orang manusia,dan aku tetap aku yang snobbish! hahaha..

alhamdulillah..semuanya ada hikmah!

lagi? huh.. aku belajar that the followers is acely the friends!
bukan! sebaliknya.
the friends is acely the follower.
absolutely.

kita mesti be friends first before the friends itself layak dipanggil follower.
aaaaa... 2 am alredy. waktu study!


`to be continued.. nite all!

No comments: