Sunday, July 12, 2009

reflect thoughts on PPSMI.

1. Bekas kekasih saya adalah :
seseorang yang maseh berharap untuk terus berkaseh dengan bekas kekasehnya yang bernama nab.

2. Saya sedang mendengar :
lagu ngong yang mengulang2 perkataan jay-hooooo!

3. Mungkin saya patut :
behenti sekolah dan keje kat fast fuds.

4. Saya TAK suka :
dipanggil ain oleh orang yang saya sayanggg.

6. Saya tak paham :
vector,add maths. electronics,phisics.

7. Saya kehilangan :
kaca mata beberapa minggu lalu akibat dicilok pencilok semase weddin pak cik saia.

8. Ramai yang berkata :
mereka sayang saya. haha

9. Makna nama saya :
tahle.

10. Cinta itu adalah :
satu perkataan.

12. Saya akan cuba :
mencuba apa apa yang boleh dicuba.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
degil! haha. tu cam diri sendiri tuhhh..

14. Telefon bimbit saya :
selalu mandi bersama tuannye. TQ

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan pandang kanan dan tidur balik...

16. Saya paling meluat apabila :
melihat orang yang saya meluat..haihh

17. Pesta/Parti adalah :
medium komunikasi dan wahana sosialisme.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
tiada haiwan yang saya rasekan comel. tapi tahukan anda memerang tinggal dalam air? haha

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
6!

20.Hari ini :
sake kena belajar kimia sebelum makan lunch. perhhhh, sikse!

21. Malam ini saya akan :
ada kelas bioloGy! wadushhhh
iron baju sekolah seap2! (arinehh pakai baju tak iron datang sekolah sbb blackout tadi pagi!)

22. Esok pula saya akan :
tidak tidur dalam kelas dan berharap ada cikgu yang bermurah hati (spt ckgu english) yang mawu bawak kitowang ke lab nehh!

23. Saya betul-betul inginkan :
9A1----menjadi seorang peguam, tidak ditinggalkan.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
buruknye baju tak ironn!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
sweetest things.

26. Makanan Barat atau Jepun :
both.

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang pasti.

28. Makanan segera adalah :
makanan ruji ainnabila sehingga dia menghidap beberapa penyaket separa kronik dala idupnye..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
pinjam pendrive? ( kat amy tadi sbb tak de pdrive dehhh)



sayotata.

No comments: