Saturday, February 9, 2008

aku mungkin bukan sempurna. tapi baik.

Dedikasi buat guru-guru.

Semua orang mungkin tahu. Aku bakal berjaya. Riak kan? Tapi itulah cita-cita. Inspirasiku bukanlah teman istimewa. No no juga ibu atau bapa. Mungkin weird bagi kamu, tapi aku inginkan kejayaan kerana guru-guru. Bukan menipu. Tidak juga bermuka-muka. Itu adalah aku.

Saina.
Itu sekolahku. Cinta. Kasih. Sayang. Semua disitu. Its hard to believe for this type of civilization,there are such a youngster who do love their school which not only imperfect but full of rules and kebodohan mungkin. Tidak perlu disebutkan kenapa tapi itulah yang benar. Sungguh.
Belum pernah aku dengar tentang sekolah yang mengharamkan pemakaian tee hitam. Tapi,sungguh, dah berlaku di saina. Mungkin ada sebab. Tapi tak dijelaskan. Biarlah. Ada kebaikannya mungkin. Maybe once we found a black shirt man walking step by step near girls hostel, at moment. Everyone can shout : “GGGGGGGGGGSSS!! “ a short form for ‘gila seks’.a man with no life. Mengacau bebudak hostel je kerjanya. Haha. Mungkin la kot. Jadi.sebab rule itu aku terpaksa bawa pulang tee adidas yang baru dibeli. Oh,how about kaftan ah? Lupa pulak nak Tanya sir hari itu. Tak kisahla.

Lagi?
Hurm. Aku fourth-former. Visionera . for sack of exposing my batch-name.beautiful.



Saina.
Imbas kembali. Aku menetap di sana selama 4 tahun sudah. Hampir menginjak sebenarnya. As i stayed there,tak pernah pulak aku kena panjat tangga naik dorm.mengapa jua?

Kerana .. petempatan aspuri ikut rumah sukan. Angsana di bawah. Jadi bawahlah ia.
Adil bukan?mungkin tidak bagi setiap satu daripada kamu, tapi ok bagi aku.
As a batch leader,rancangnya mau re-petempatan next year. Applying.
Tak ada kaitan.tapi ini kan blog aku.

Percaya atau tidak, aku berbelajar bahasa arab di sekolah.

Betul.
Aku juga diajar berkata benar.
Jadi kebenarannya. Aku masih tidak tahu mengira satu sampai sepuluh pun dalam bahasa itu.
Maaf. Tidak lancar sebenarnya.

Berbalik kepada tajuk asal.
Guru-guru.

Ya..mereka inspirasiku. Noktah.

You raise me up,
so i can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when i am on your shoulders
You raise me up to more than i can be

Glad that u are reading.

No comments: