Friday, February 8, 2008

posting sulung di blog baru.

mari bercerita tentang aku.

the name : ainnabila.
bitch of that.each of u can can call me on whatever u want to.
hell no for taking care of that.

u know what?
i am still having a mind of :
did i suppose to blogging.
maybe i shouldnt.
maybe i should.

there was a story behind a blog. once in 2005,i was blogger. that was when im 13. yes,13.budak hingusan tingkatan satu yang naive thingking. ye lahh kot. well,as for everybody,i exposed my totally life in the blog of mine.

tapi itu dulu. pengisian waktu bosan oleh kanak-kanak half mumaiyiz macam aku yang baru habis upsr. ya upsr. ancient ago.

kini aku blog kembali.
ya.

mungkin aku akan nampak lebih dewasa.
dewasa.


ya lah.
im turning to 16.tua la kann?

siapa aku?
aku adalah aku.tidak kenapa. tidak juga mengapa. aku berdiri di atas kaki sendiri. just imagine u are in my shoes. anda akan merasa banggakah? aku akan tidak. kerana aku hanya berasa gembira menjadi aku. jadi aku adalah . adalah .... mungkin masih belajar.

well,im a pelajar. tidaklah cemerlang.tidak juga bukan. aku tidak benci belajar. cuma tidak suka. but then, i have to. im to b an advocate at least. so,being a good student is a must. :). school?

let me story u bout da land of saina. or pokok sena science school. sbp. means nothing much. just a full time hostel-ier.yeah. me la tu. aku tersepit of between parent's wish n intuition of dearself.rather than behold the subjective kata hati, aku tunaikan permintaan ibu. maka,terdamparlah aku yang ketika itu berusisa 13 di bumi hijau pokok sena. ya,terdampar.
jauh dari kesibukan kota. kot. kot. tak kisahlah dimana pun sekolah aku.im grateful for what God bless me. He gave me saina. so-so proud of that.tidaklah sempurna. tapi penuh keindahan. aku tidak pula bersungguh sungguh tentang study.atau apa-apa mengenainya. mungkin kehendak-Nya aku begini. sedikit bijak dari yang bersungguh. jadi aku tidak kisah menghabiskan masa bersama notebook ku. just get rid off textbook. really.
oh yes. forgot to say. im materialistic. so, do i expected something from you? no .big no. im to find it myself. so, ada impian yang perlu dikejar. bukan perlu tapi kemestian. so, who am i?
a girl with big thingking of herself. not more not less. jadi, anda sudah tahu siapa aku.

terima kasih kerana membaca posting sulungku.

No comments: